.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی شهرداری آمل صورت گرفت ؛
انتخاب گزینشی رسانه‌ها در همایش شهرداران مازندران

در اقدامی جالب، برای حضور در همایش شهرداران مازندران انتخاب خبرنگاران برای پوشش خبری این مراسم به صورت گزینشی صورت گرفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، شهرداری آمل صبح امروز میزبان همایش شهرداران استان مازندران بود که به صورت دوره‌ای در یکی از شهرهای استان صورت می‌گیرد.

در این همایش‌ها که معمولا به وفور در استان مازندران صورت می‌گیرد تاکنون بحث بودن یا نبودن رسانه‌ها مطرح نبوده و از تمام رسانه‌ها برای حضور در این همایش‌ها دعوت می‌شده است.

در همایش این دوره که به میزبانی شهرداری آمل انجام شده است از تعدادی محدودی خبرنگار دعوت شده است.

اداره کل امور شهری استانداری مازندران دعوت از خبرنگاران را در هر جلسه برعهده میزبان می‌گذارد، اما در این همایش از برخي رسانه ها که جایگاه‌ آن در استان به خوبی مشخص است، از سوی شهرداری آمل دعوتی صورت نگرفته است.

این در حالی است که این رسانه در سال گذشته با پوشش بیش از 140 خبر برای حوزه شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل سهم به نسبت بالایی از اطلاع‌رسانی این حوزه را به خود اختصاص داده است.

پوشش تنها یک گزارش انتقادی در دو سال گذشته از شهرداری آمل درباره آلودگی آب تحت اداره این شهرداری به نظر می‌رسد تنها دلیل نادیده گرفتن رسانه‌های فعال در استان مازندران باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.